Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na današnji dan počeo Drugi balkanski rat, Kina preuzela kontrolu nad Hongkongom, rođen Valter Ulbriht

Komentari (15) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 30 jun 2016 09:21
Boško
1996. Pod snažnim pritiskom međunarodne zajednice i predsednika Srbije Slobodana Miloševića, predsednik Republike Srpske Radovan Karadžić preneo predsednička ovlašćenja na potpredsednicu RS Biljanu Plavšić.

2004. Predstavnik međunarodne zajednice u Bosni i Hercegovini Pedi Ešdaun smenio predsednika parlamenta RS Dragana Kalinića i zabranio mu svaki javni i politički rad. Sa dužnosti u RS smenjeno još 60 osoba, zbog nesaradnje s Haškim tribunalom.
Pogrešna odluka Karadžića čime je legalizovao kapitulaciju i izdaju Srba u Bosni potpisanu u dejtonu, da bi Šlavšićka nastavila izdaju "sporazumom i priznanju" za smanjenje kazne, pljunuvši na sve Srpske žrtve u ratu neonacističke nemačke evropske unije, ustaša i turaka protiv Srba.

Kakav je to "slobodna država" Srba kada jedna evropska okupaciona bitanga može da samnjuje predstavnike Srpskog naroda
Preporuke:
8
8
2 četvrtak, 30 jun 2016 10:15
Dorijan Grej
@Boško

Apsolutno si u pravu u vezi sa Miloševića. Nisu mi jasni oni Srbi koji ga cene. Tj. jasni su mi, to nisu Srbi već srbokomunisti. Srpska vojska je 1918. prešla pobednički put od Soluna do Alpa i NIGDE nije napravili ni jednu jedinu Srebrenicu. Sa druge strane Miloševićeva DB je stvorila lažne četnike Šešelja, Karadžića i Arkana koji su bili poput onih iz Bulajićevih filmova, musava banda koljača. Cilj je bio da spreče stvaranje autentične srpske desnice. I ovi "četnici" ubijajući u Vukovaru i Srebrenici sve srpske pobede pretvorili u zločine, poraze i sramotu. Toliko ogavne da su se nas odrekli i naši saveznici iz oba svetska rata te smo 20. vek završili pod francuskim bombama!?
Preporuke:
8
14
3 četvrtak, 30 jun 2016 11:19
popis 2013
U toku je prezentacija rezultata popisa stanovništva u BiH, direktan video:

http://ba.n1info.com/
Preporuke:
2
5
4 četvrtak, 30 jun 2016 11:41
popis 2013
Na osnovu spornih rezultata popisa koji Srbi ne priznaju, po nacionalnosti u Bosni i Hercegovini je 50,11% Bošnjaka 15,43% Hrvata i Srba 30,78%. 0,77% stanovništva se nije izjasnilo.
U BiH živi 50,7 posto građana islamske vjeroispovijesti, 15,19 posto su katolici, a 30,75 pravoslavci.
Jezik, bosanski 52,86%, srpski 30,76%, hrvatski 14,31%.
Preporuke:
2
7
5 četvrtak, 30 jun 2016 12:01
mladen
Bugarski napad je vise brzopleta odluka bugarskog generala Savova,iako bilo je jasno da ce do rata doci..Srbija nakon stvaranja Albanske drzave, smatrala je da se ne treba pridrzavati dogovora sa Bugarima o podeli Makedonije linijom Palanka-Ohrid i otstupiti zauzete teritorije..Grcka je takoge imala pretenzije prema teritorijama zauzetim od Bugara( Kavala,Serez,Drama,Kukus...)i obrnuto Bugari prema Lerinu,Vodenu Solunu..nesporazum sa Bugarima oko Makedonije je mozda najkatastrofalnija greska Srbije od sticanja nezavisnosti,i razlog tragicnog toka dogagaja po Srbe u dvadesetom veku.
Preporuke:
6
7
6 četvrtak, 30 jun 2016 12:07
Srbin
"četvrtak, 30 jun 2016 09:21
Boško
...
Kakav je to "slobodna država" Srba kada jedna evropska okupaciona bitanga može da samnjuje predstavnike Srpskog naroda"


Da li se radi o istom "Bošku" ili ne, ali nekada su pod ovim nikom iznesene tačne konstatacije, a nekada, kao u ovim nastupu, potpuno besmislene sa suženim vidicima.
Kada se kaže SLOBODNA REPUBLIKA SRPSKA onda se, u prvom redu, misli na slobodu od ustaša hrvatsko-mudžahedinske koalicije.
Naravno da Srpska nije mogla biti jača od USA NATO fašista, najjjačom silom, pa od njih i nije mogla biti slobodna. Zato je bitanga Ašdaun (Padi) provodio svoje sadističko-nacističke orgije nad Srbima i Srpskom.
Koja je pamet kod tebe, i tvojih podržavalaca, kada ne vidiš ove ČINjENICE I NEMAŠ LOGIKU DA IH UPOTREBIŠ PRAVILNO.
NE DAVI NAS SVOJIM BESMISLENIM BOMASTIM "OTKRIĆIMA" ZA STICANjE SENЅACIONALISTIČKE BOLESNE POPULARNOSTI.
Preporuke:
10
1
7 četvrtak, 30 jun 2016 12:18
Beli Orao
""Dorijan Grej.

Smanji doživljaje.
Preporuke:
7
1
8 četvrtak, 30 jun 2016 14:24
Babunski
@mladen

Slažem se da su posledice bile užasne, ako se uzme u obzir bugarsko stupanje u rat 1915 na strani Austrougarske i Nemačke i potonja katastrofa preko Albanije zbog otsečene otstupnice ka Grčkoj. Naravno tu su i kravave represalije Bugara u Topličkom kraju i u srpskim krajevima po Makedoniji kao Azot i Poreč, gde su Bugari izvršii klanja, zverstva, internacije i sl. Ali ne zna se dali bi se Bugari drugačije i da su dobili zahtevane teritorije, jer oni smatraju Sanstefanske granice za ispravne. Kad se uzme u obzir i komunističko raskrčmivanje teritorija posle 2 sv rata, katastrofa je kompletna. Slava palim junacima i duboko izvinjenje za njihove neizmerne žrtve, koje se uludo proćerdaše.
Preporuke:
6
2
9 četvrtak, 30 jun 2016 15:34
Peter RV
Ne mogu da ovoga dana da ne izrazim poštovanje dvojici mojih stričeva koji su učestvovali u ovoj bitci.
Ivo i Mato su radili kao rudari u Aljaski. Kad su čuli da se sprema rat protiv Turaka, napustili su pečalbu i uputili su se trans-Sibirskom prugom prema bojnom polju. Stigli su kasno za Kumanovo, ali ne i za Bregalnicu. Bez da su se javili kući u Zeti (CG) prijavili su se kao dobrovoljci.
(Epilog je bio tužan. Mato je u svađi ubio nekog Mađara i završio sa dvadeset godina robije, koju je okončao 1941, kad su ga mađarski okupatori ubili u zatvoru. Ništa mu ordeni nijesu pomogli u kraljevskoj Jugoslaviji!)
Preporuke:
12
0
10 četvrtak, 30 jun 2016 20:19
sizif
Rat je završen mirom u Bukureštu 10. avgusta iste godine, kojim su Srbiji potvrđene sve teritorije koje je oslobodila u dva balkanska rata - Raška oblast, Kosovo i Metohija i vardarska Makedonija

Dobar deo teritorija KiM je tada pripadao Crnoj Gori.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/Balkan_Wars_Boundaries.jpg
Preporuke:
2
1
11 četvrtak, 30 jun 2016 23:16
Sale
@Babunski

Žrtve srpskih junaka nisu uzaludne. Imamo veoma dobro iskustvo iz tih ratova, i možda bi nas kasnije ustaše i balije sve pobile da nije bilo tih ratova.
Na kraju krajeva naše je da se borimo a pobeda je u Božijim rukama, a u nju ne sumnjam.
Preporuke:
4
0
12 četvrtak, 30 jun 2016 23:50
Apatinac
Obicno kod nas Srba postoji percepcija , kako su Bugari verolomni!Medjutim istorijske cinjenice govore suprotno. Podela Makedonije koja je dogovorena pre pocetka 1.Balkanskog rata, od strane Srbije nije ispostovana.Sto je najgore Srbiju je tad podrzala i Rusija.Na tu nepravdu su Bugari odgovorili jedinim mogucim nacinom,ratom, koji su izgubili! Sto je najgore izgubili su i Jedrene za koje su krvarili i to od Turaka protiv koji je i bio pokrenut solidarno 1.Balkanski rat!
Preporuke:
2
5
13 petak, 01 jul 2016 00:51
Nenad
@Apatinac
Slazem se donekle sa tobom ali bugari su osvojili Jedrene tek uz srpsku pomoć i srbi su krvarili za njega! Da smo ispoštovali prvobitni dogovor možda bi se desilo da u prvom svetskom ratu bugari mnogo brže i lakše preseku srpsku odstupnicu! Nezaboravi da su na bugarskom prestolu sedeli nemci!
Preporuke:
1
0
14 petak, 01 jul 2016 10:00
Apatinac
Za Nenad-a

Da ,tačno je da su i Srbi krvarili za Jedrene i ključno doprineli probijanju Turske odbrane , sa artiljerijom koju Bugari nisu posedovali.
Ali to ne menja stvar, da je Srbija odbila da ispoštuje dogovoreno!Takođe u to vreme , možda je samo baba Vanga mogla da zna šta će se dešavati u budućnosti i ko će u toj istoj, kome da odseca odstupnicu.I opet stoji da je Srbija nešto potpisala i to odbila da ispuni...
Preporuke:
2
0
15 petak, 01 jul 2016 11:43
mladen
@nenad
malo manje megalomanskog i romanticnog tumacenja istorije nije naodmet!ali naravno ovaj mit o Jedrenu i o tome da nije bilo Srba, Bugari ga nikad ne bi..bla bla...je samo izgovor .Ipak i bez srpske vojske bugarska, koja uzgred budi receno 1912 g. bila je duplo veca od srpke i okosnica balkanskog saveza!! ponela je teret okrsaja na kljucnom Trakijskom frontu, i bez srpske ili grcke vojske potukla Turke( Lule Burgas, Catalga itd.)Rec je o tome, da se Srbija pridrzavala dog. iz 1912g.do rata ne bi doslo, one teritorije koje je i Bugarska priznala srpskim nikad ne bi bile dovedene pod znak pitanja, i na pregovarackon stolu Srbija je mogla dobiti samo vise( uz manje ustupke nego li 1912) !!!umesto toga 1913g "anektirane" su jos i dodatne teritorije,i to bas one "najbugaraskije"
Najvaznije! bez bugarskog napada 1915, i sa 600 hiljada bugarskih vojnika kao saveznika, do najveceg genocida,po srpskom narodu sigurno ne bi doslo.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner